عدالة القضاء و اكتشاف المصل المضاد

أخيرا يظهر الحق السيد المهندس ممدوح حمزة سجن 6 اشهر بتهمة التحريض على العنف بعد ان علق سيادته على كباري السي سي و انها ليست مطابقة للمقاييس العالمية، و لذلك تم تأكيد حكم القضاء الشامخ في عصر المتخلف عقليا البيه السي سي .

للعلم المهندس ممدوح حمزة للأسف تخصص طرق و كباري ….. ليه تحط نفسك في هذا الموقف انت راجل جبت حوالي مجموع في الثانوية العامة يادوب يدخلك هندسة وبعد كدة دخلت خمس سنين هندسة …. ليه تحرج نفسك مع خريج حربية أبو مجموع كبير يجي 50% يا راجل حرام عليك تعرف انت ايه اكتر من ال سي سي و انشاء الكباري و الطرق .

انت سمعت اخر الخطب العصماء و اخرا اكتشافاته … العالم كلة بيعاني من الكرونا و احنا اكتشفنا ان مصر ما فيهاش كورونا زي ما كل العالم و الناس فكرة …. ودة تصريح بسلمته في لقائه مع الحج ماكرون ….

العالم كلة شغال على اللقاح المضاد للفيروس و السي سي مخبي العلاج عنده ….. مش هنبطل هبل و تخلف من اعلام و ناس تكذب على مريض ….. علشان يطلع لنا أمثال عبعاطي بتاع الكفته ….. فاكر يا طروقة لما قلت لك ان الهبل بتاع الايدز و اختراع الجبار بتاع عبعاطي قلت لي أيه …. فاكر و الا افكرك …. اخباركم ايه يا ناس يا افاقين … يا ناس يا منافقين …. يا ناس يا هو … ما فيش حد يدافع عن الغلابة المظلومين ….  اللي بيجيبوا اكلهم من الزبالة …. كلكم مدانين كلكم ظالمين …

الثورة لن تموت  

Published by

knight32747

I believe like others who believe in freedom and believe in the change, as I was sick of the leaders that we did not chose or even elect

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s